Fõoldal \ Szolgáltatások \ Szervezetfejlesztés \ Szervezeti diagnózis

Szervezeti diagnózis

Szervezeti diagnózis

A szervezeti diagnózis választ ad:

  • a szervezeti kultúra aktuális állapotára
  • a cég Küldtetésének, Jövõképének és Stratégiájának ismertségére
  • a vezetés hatékonyságára
  • a belsõ kommunikáció és ügyfélszolgálat színvonalára
  • a munkavállalók elégedettségére

amelyek hozzájárulnak a szervezteti célok eléréséhez.

Ami nem mérhetõ, az nem fejleszthetõ!

A szervezeti diagnózisok felállításhoz használt leggyakoribb módszerek:

Kérdõívek, interjúk:

Szakembereink készséggel állnak rendelkezésre a legújabb kutatási eredményeken alapuló kérdõíves technológiákkal, és személyes interjúk lebonyolításával. Pl.: Szervezeti Kultúra Elemzés, SWOT analízis, Külsõ/Belsõ Ügyfél Elégedettség Felmérések, stb.

A felmérések eredményei alapján nemcsak szervezetfejlesztési terveket dolgozunk ki Megrendelõink számára, de azok megvalósításában is támogatást nyújtunk.

Külsõ és belsõ kutatások:

A Garda Consulting Kft. - mint a Szinapszis cégcsoport tagja - rendszeresen ajánl külsõ és belsõ kutatásokat az aktuálisan felmerülõ kérdések megválaszolására. Az eseti feladatok megoldásához természetesen a teljes piackutatói eszköztár cégünk rendelkezésére áll.

Munkatársaink mindig az adott problémát elemezve választanak és javasolnak alkalmazandó módszert vagy módszereket.

Próbavásárlásos kutatások:

Sokszor a Mystery Shopping, azaz a próbavásárlásos kutatások jelentik az egyedüli eszközt, amely segítségével a Megbízók objektív képet kaphatnak a frontvonalban dolgozó alkalmazottak munkájáról, az értékesítési, ügyfélszolgálati pontok állapotáról. A Szinapszis cégcsoport nagy tapasztalattal rendelkezõ csapatot épített fel ezen feladatok elvégzéséhez.

A próbavásárlások lényege, hogy a próbavásárló "egyszerû" ügyfélnek, vásárlónak álcázva magát veszi igénybe a szolgáltatásokat, tanácsadást kér, vagy akár tényleges vásárlást végez, majd a tapasztalatokat egy elõre elkészített, objektív szempontrendszeren alapuló jegyzõkönyvben rögzíti.

A próbavásárlások mindig testreszabottak, a Megbízó belsõ standardjain, elvárásain alapulnak.